14. dan - Slovo

Po mnenju mnogih je  pokrajina Minho najlepše območje Portugalske, še  posebej pa izstopa najlepši del te pokrajine, narodni park Peneda – Geres.
Peneda - Geres je edini narodni park na Porugalskem, kjer lahko občudujemo razgibano pokrajino z  različnimi rastlinskimi in živalskimi vrstami. Park se deli na dva dela: na južno pokrajino okoli gorske verige Serra do Geres in severno, okoli  Serra do Peneda. Severni del parka je težje dostopen, zato je v njem manj turistov, srečamo lahko predvsem tiste, ki imajo radi divjino. Pokrajina v parku je zelo razgibana. Mnoge razgledne točke obiskovalcem nudijo prelep razgled po okoliških hribih, jezerih, potokih in slapovih.

Pešačenje je eden izmed užitkov v narodnem parku, na žalost pa je malo poti markiranih. Poseben izziv za obiskovalce predstavlja vodeno plezanje po skalah in kopanje v mnogih majhnih jezerih. Obisk parka predstavlja nepozabno doživetje.

Danes je naš zadnji dan v Bragi. Ker smo z delom v laboratoriju zaključili že včeraj, smo imeli danes čas za še zadnje sprehode po mestu, ki je bil dva tedna naš drugi dom. Odpravili smo se  v nakupovalni center in si kupili nekaj drobnarij. V starem mestnem jedru smo se ustavili v prijetni slaščičarni, kjer ponujajo dobrote z nutello.
Mes večerjo nas je obiskal predstavnik Braga.mob in nam podelil evropske certifikate, ki dokazujejo, da smo naše delo v laboratoriju dobro opravili.
Večer smo preživeli v prijetnem druženju.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika